Hej
Ska byta aggregat och ser att mitt gamla har blivit fult med gula märken efter jag någon gång ibland blandar i lukt essenser i bastuvattnet jag slänger på stenen.
För det måste väll vara det som gjort märken då kalk borde inte bli gult om det vore det eller ?
Är det flera än jag som upplever att lukt essenser ger märken på sten eller plåt eller är det bara jag som haft otur …?
Ska byta aggregat av annan anledning nu och vill ju inte smutsa ner det nya om man kan undvika det . Man kanske ska köra med någon separat behållare , typ täljsten som man hänger ovanför aggregatet som bara har lukt essensen så man inte blandar ut med vattnet ?
Lägger upp en bild på hur ser ser ut