Sitter själv och behöver göra något åt gräsmattan.. Har barn så dom vill leka och greja på gräsmattan som idag är full av ojämnheter och "ogräs" (läs Ängsblommor, påskliljor och tistlar mm).
Att erbjuda "avjämning" eller va ska man kalla de hade nog kunnat funka. Dom flesta gräsmattor får ju skador efter vintern!