Hej!

Precis flyttat till ny lägenhet och här finns det perfekta takuttag ovanför fönster för att fästa adventsstjärnor i. Problemet är att det inte verkar finnas hängande adventsstjärnor med lampkontakt, utan alla kräver vägguttag?

Är det någon mer som haft detta problem? Hur löstes det? Köpte ni en vanlig adventsstjärna och modererade om den med en hederlig lamppropp? Eller finns det enklare sätt?

Trevlig fredag!
 
N NathalieH skrev:
Hej!

Precis flyttat till ny lägenhet och här finns det perfekta takuttag ovanför fönster för att fästa adventsstjärnor i. Problemet är att det inte verkar finnas hängande adventsstjärnor med lampkontakt, utan alla kräver vägguttag?

Är det någon mer som haft detta problem? Hur löstes det? Köpte ni en vanlig adventsstjärna och modererade om den med en hederlig lamppropp? Eller finns det enklare sätt?

Trevlig fredag!
Ja
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.