ingen aning, det är kontramutter jag reagerar på.
 
Vad ska du göra med Schneiders grejer? Jag har själv försökt bygga ihop ett uttag med två data och en TV i deras centrumplatta för tre uttag. Det gick att få dit grejerna men det var omöjligt att koppla ihop allt i en apparatdosa. Det blir helt enkelt för trångt på baksidan.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.