Ja. Är det ett öppet eller slutet expansionskärl?
 
D Daniel 109 skrev:
Ja. Är det ett öppet eller slutet expansionskärl?
Det är en 300L slutet ( tror jag ) går bara 1 rör ner ( uppifrån ) med en avstängningskran på!
 
Då har du sannolikt en avluftningsventil på det övre röret. Har du kollat om det behöver luftas?
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.