1 511 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Äckligt dricksvatten
Vi är nyinflyttade i ett hus från -54, och vårt dricksvatten smakar inte gott, det luktar lite också. Jag vet inte om det kan vara de gamla rören som avger smaken, om det skulle gå att rensa dem eller om någon har något annat tips? Vet inte om ett kolfilter hade hjälpt något, någon som har erfarenhet?! Vi har ingen egen brunn kan tilläggas.
Provsmaka gärna också grannarnas vatten för att klargöra att problemet ligger på ER fastighet och att det inte är något fel på det kommunala vattnet innan det kommer till era ledningar, så att säga.
Klicka här för att svara