1 015 läst ·
75 svar
1k läst
75 svar
Quiz: Vad hittar verktyget?
Sida 1 av 6
På konsumentens sida
· 3 618 inlägg
Quiz: Vad hittar verktyget? https://www.byggahus.se/quiz/448-vad-hittar-verktyget
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 460 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 460 inlägg
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 27 andra personer (38%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"
Oj, det trodde jag inte! Logiken funkar!! 👏
Oj, det trodde jag inte! Logiken funkar!! 👏
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 98 andra personer (89%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 19 andra personer (15%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 95 andra personer (67%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"
Skämmande att 8% tror att man får söka efter guld och fornlämningar enligt allemansrätten... 🙄
Att folk inte kan använda rätt termer skrämmer bara skitnödiga besserwissrar. Att folk tror att det är fritt fram att plundra fornminnen enligt allemansrätten är skrämmande på riktigt.useless skrev:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 220 andra personer (89%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 207 andra personer (70%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"