Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer (0%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 10 andra personer (32%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"

K
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 27 andra personer (38%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"
Oj, det trodde jag inte! Logiken funkar!! 👏

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 98 andra personer (89%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"

J
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 19 andra personer (15%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 95 andra personer (67%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"

Skämmande att 8% tror att man får söka efter guld och fornlämningar enligt allemansrätten... 🙄

K Knattecrossfarsan skrev:
Skämmande att 8% tror att man får söka efter guld och fornlämningar enligt allemansrätten... 🙄
På vilket sätt blir du skrämd? 54% tror att kabelsökaren heter signalsökare. Är inte det mer skrämmande?

useless useless skrev:
På vilket sätt blir du skrämd? 54% tror att kabelsökaren heter signalsökare. Är inte det mer skrämmande?
Att folk inte kan använda rätt termer skrämmer bara skitnödiga besserwissrar. Att folk tror att det är fritt fram att plundra fornminnen enligt allemansrätten är skrämmande på riktigt.

K Knattecrossfarsan skrev:
Att folk inte kan använda rätt termer skrämmer bara skitnödiga besserwissrar. Att folk tror att det är fritt fram att plundra fornminnen enligt allemansrätten är skrämmande på riktigt.
Hittat är hittat.....🤠

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 220 andra personer (89%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 44 andra personer (17%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 101 andra personer (38%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"

S
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 207 andra personer (70%) som har gjort quizet "Vad hittar verktyget?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.