Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer (0%) som har gjort quizet "Kan du ladda elbilen?"

Bommade kökörningen.
😅

• Gilla
klaskarlsson och 1 till
  • Laddar…
N
13th Marine 13th Marine skrev:
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 0 andra personer (0%) som har gjort quizet "Kan du ladda elbilen?"

Bommade kökörningen.
😅
70% låter fel, det är cirka 3kWh per timme. När Teslabjörn övernattar i elbilar uppe vid polcirkeln så brukar hans förbrukning ligga på 1kWh. Men det är ju en Renault, så fan vet.
En annan sak, Hur varmt var batteriet i början av testet resp i slutet, stor skilnad vad ett batteri visar vid låg temp

• Gilla
klaskarlsson
  • Laddar…
N Fakathong skrev:
70% låter fel, det är cirka 3kWh per timme. När Teslabjörn övernattar i elbilar uppe vid polcirkeln så brukar hans förbrukning ligga på 1kWh. Men det är ju en Renault, så fan vet.
En annan sak, Hur varmt var batteriet i början av testet resp i slutet, stor skilnad vad ett batteri visar vid låg temp
Ja jag tyckte också det lät mycket.
Men eftersom testet var för tyska marknaden så kanske det var en modell utan värmepump?

• Gilla
klaskarlsson
  • Laddar…
S
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 13 andra personer (25%) som har gjort quizet "Kan du ladda elbilen?"

AllramEest
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 45 andra personer (68%) som har gjort quizet "Kan du ladda elbilen?"

Attitudeswe
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 60 andra personer (65%) som har gjort quizet "Kan du ladda elbilen?"

Gick bet på dåligt isolerad Zoe

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 51 andra personer (44%) som har gjort quizet "Kan du ladda elbilen?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 28 andra personer (22%) som har gjort quizet "Kan du ladda elbilen?"

Trodde jag skulle ha alla rätt när jag började quizet.

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 89 andra personer (65%) som har gjort quizet "Kan du ladda elbilen?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 171 andra personer (93%) som har gjort quizet "Kan du ladda elbilen?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 192 andra personer (94%) som har gjort quizet "Kan du ladda elbilen?"

Vem svarade 554 kronor på fråga 8?? 🤣

Z
Jag fick 2/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer (0%) som har gjort quizet "Kan du ladda elbilen?"
Elbil nej tack.....

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 189 andra personer (48%) som har gjort quizet "Kan du ladda elbilen?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.