12 304 läst ·
208 svar
12k läst
208 svar
Quiz: Vad heter byggskivan?
Sida 1 av 14
På konsumentens sida
· 3 620 inlägg
Quiz: Vad heter byggskivan? https://www.byggahus.se/quiz/308-vad-heter-byggskivan
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 667 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
Föll på sista
Föll på sista
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 11 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 23 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
Tror det var länge sen jag hade 10 rätt, så här klarade man skivan, för att vara lite vitsig fredag och allt!
Skål!
Tror det var länge sen jag hade 10 rätt, så här klarade man skivan, för att vara lite vitsig fredag och allt!
Skål!
Jag fick 7/10 rätt, vilket är OK för quizet "Vad heter byggskivan?"
Har aldrig hört talas om Treetex och priser har jag ingen koll på.
Har aldrig hört talas om Treetex och priser har jag ingen koll på.
Medlem
· Korpilombolo
· 3 724 inlägg
Så dålig bild på masoniten. Det ser mer ut som asfaboard. 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 58 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 79 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 146 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 146 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 76 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"
Inte min starka sida
Inte min starka sida
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 158 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggskivan?"