du ska väl kunna koppla valfri strömbrytare till inbyggnadssändarna:
-- wbt-230 för att drivas med nätspänning
-- wbt-912 för att drivas med batteri
båda två-kanaliga, det vill säga kan kopplas till dubbla strömbrytare och styra två olika mottagare
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.