Hej!

Jag vill styra mina taklampor med 433 (eller z-wave) och önskar tryckknappar som ser ut som Eljo Renova, typ dessa:
https://www.elbutik.se/product.html...4akACk37qSGIc17DwrSt5BJ9yBfaDnDhoCzDIQAvD_BwE

Hur kan jag få till det? Alla fjärrbrytare från Nexa är så fula.

Ser att det finns "Klenspänningsknapp" Renova:
https://www.eldirekt.se/elmaterial/strombrytare/renova-strombrytare/renova-klenspanningsknapp
- Är det möjligt att koppla in en vanlig Nexa fjärrsändare till en sådan?

Tacksam för svar.
/Jonas
 
du ska väl kunna koppla valfri strömbrytare till inbyggnadssändarna:
-- wbt-230 för att drivas med nätspänning
-- wbt-912 för att drivas med batteri
båda två-kanaliga, det vill säga kan kopplas till dubbla strömbrytare och styra två olika mottagare
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.