RoTe
Välkommen tillbaka! :)
 
Instämmer! :thumbup:
 
Mikael_L
Ja det vore verkligen jättekul om det kom inte lite fler bilder och uppföljning av detta fantastiska bygge.
Ett bygge som jag tycker visar att det går att bygga nytt (och modernt) men ändå med många av de fina värden gamla hus har.

Ta det i din egen takt Svaneholm, har vi väntat några år så klarar vi nog lite till. :)
 
Jag har rensat i den här tråden. Nästa inlägg får komma från TS själv. Man uppdaterar sin tråd när man själv vill.
 
  • Gilla
PappasHammare och 4 till
  • Laddar…
Det går långsamt framåt!
 
  • Gilla
Netnilp och 10 till
  • Laddar…
Mikael_L
Välkommen tillbaka till tråden, trevligt att du är i liv. :)


Kan man hoppas på någon uppdatering, någon ny bild eller så ... :love:
 
Grymt spännande tråd! Man är ju rackarns nyfiken!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.