117 838 läst ·
202 svar
118k läst
202 svar
430 kvm i naturskön miljö...
Ogillar starkt detta inlägg.cecar33 skrev:
Vad har ovan påstående med bygget att göra? Smaklöst!
är man med automatik skattesmitare för att man inte gör ett inlägg och om man är skattesmitare, vad har det med bygget att göra? Tycker man mindre om bygget, då?
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Anders D skrev:

Oj då!
Det verkar nästan som om cecar33 råkade komma åt en öm punkt
För att vända på din fråga:
Vad har ditt inlägg med bygget att göra?
Vill du agera smakdomare är det riktiga agerandet att klicka på Rapportera-knappen,
så tar moderator hand om problemet.
Efter >160 inlägg i tråden tycker jag nog att vi kan tillåta oss lite lösa tyglar.
Det här är ju ingen domstol.
OK?
..... och vad har ditt inlägg med bygget att göra?
Mitt inlägg var menat som att man inte skall ha roligt på andras bekostnad! Så är jag uppfostrad! Eftersom TS inte har svarat på länge, utgår jag från att det hänt något.
Modererat i andra forum och råkat ut för liknande påhopp, där TS inte varit aktiv på länge. Anledningen var att TS var avliden. Hoppas verkligen inte det i detta fallet.
Så jag har eller vill inte agera som smakråd i tråden, för där har trådskaparen själv skapat ett otroligt intresse för sitt bygge. Tycker enbart att det är synd att vi inte i forumet får den avslutning som denna tråd bör ha!
Sedan att försöker du göra dig rolig på min bekostnad men jag finns här och kan svara för mig, så nej, jag känner mig inte träffad. Sysslar förmodligen inte med mer olagligheter än någon annan i detta forum.
Här lämnar jag det fritt för tolkningar!
Intressant med ditt avslut KnockOnWood!
"OK!"
Menar du att det är slutdiskuterat med detta? Helt OK för min del!
Mitt inlägg var menat som att man inte skall ha roligt på andras bekostnad! Så är jag uppfostrad! Eftersom TS inte har svarat på länge, utgår jag från att det hänt något.
Modererat i andra forum och råkat ut för liknande påhopp, där TS inte varit aktiv på länge. Anledningen var att TS var avliden. Hoppas verkligen inte det i detta fallet.
Så jag har eller vill inte agera som smakråd i tråden, för där har trådskaparen själv skapat ett otroligt intresse för sitt bygge. Tycker enbart att det är synd att vi inte i forumet får den avslutning som denna tråd bör ha!
Sedan att försöker du göra dig rolig på min bekostnad men jag finns här och kan svara för mig, så nej, jag känner mig inte träffad. Sysslar förmodligen inte med mer olagligheter än någon annan i detta forum.
Intressant med ditt avslut KnockOnWood!
"OK!"
Menar du att det är slutdiskuterat med detta? Helt OK för min del!
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Jag skrevAnders D skrev:
Jag erkänner gärna att jag var lite otydlig.
Menade att fråga om du inte tyckte att det kunde vara OK med "lite lösa tyglar".
Men du behöver naturligtvis inte hålla med
.
Tråden stannade för att det skulle bli artiklar istället av pågående byggnation.
Nu har även dessa uteblivit sedan en lång tid tillbaka och forumet verkar inte kunna få kontakt med den som startade tråden och gör byggnationen, vilket kan ses som märkligt.
Då svar saknas ger det upphov till vissa spekulationer.
Nu har även dessa uteblivit sedan en lång tid tillbaka och forumet verkar inte kunna få kontakt med den som startade tråden och gör byggnationen, vilket kan ses som märkligt.
Då svar saknas ger det upphov till vissa spekulationer.
Det var väl ett rätt osmakligt inlägg i den här tråden och jag förstår inte syftet? Är det möjligen den tråkiga och inskränkta svenska avundsjukan som ligger bakom?cecar33 skrev:
/Krille
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Osmakligt?Krille4 skrev:
Måste ni vara så fruktansvärt gravallvarliga och fina i kanten?
Det här är ju inte ett förhörs- eller rättegångsprotokoll.
Vad är det för fel med ett och annat anekdotiskt exempel på "hur det kan gå"?
Ingen har väl påstått att detta gäller just trådskaparen?
(Jodå, jag har jobbat inom lagvårdande myndigheter också
)
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Ja just det!
Internet, och därmed Hygga Bus, finns ju bara i Sverige :|
Internet, och därmed Hygga Bus, finns ju bara i Sverige :|
Nu är det du som missförstår! Det är helt OK med att ha roligt i trådarna, jag skulle nog vilja att fler är det!KnockOnWood skrev:Osmakligt?
Måste ni vara så fruktansvärt gravallvarliga och fina i kanten?
Det här är ju inte ett förhörs- eller rättegångsprotokoll.
Vad är det för fel med ett och annat anekdotiskt exempel på "hur det kan gå"?
Ingen har väl påstått att detta gäller just trådskaparen?
(Jodå, jag har jobbat inom lagvårdande myndigheter också [bild] )
Oftast är inläggen precis som ett samtal mellan olika personer och därför reagerade jag på att man antydde att TS var på "semester", vilket och säkert en eller två till mer än jag, tyckte var tarvligt för vi upplevde detta inte som ett "anekdotiskt exempel".
Däremot hade det varit roligt om TS varit aktiv i tråden men inte svarat på en dag eller två. Då hade jag också skrattat!
Nu har jag förstört nog i denna tråd och hoppas att TS återkommer så vi kan få ett slut på denna"cliffhanger"
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Ja, det är synd att det rann ut i sanden, för "berättelsen" började väldigt bra.Anders D skrev:
Alla läsare kände sig knäckta av storslagenheten i projektet, avundsjuka och fulla av mindervärdeskomplex.
Vi vill se slutet, så vi kan börja rehabiliteringsprocessen
Det är underbart när man reagerar på sin egen fantasi!
Vad har jag skrivit, ja inte är det om TS det syns tydligt. Däremot har jag anonymt pekat på en bekants förehavanden och straff, om omdömet kan anses vara osmakligt överlämnar jag till var och en att själv avgöra. Men de som ondgör sig över mitt inlägg har i alla fall rätt i att det inte hör till vad TS ville förmedla men hur många av inläggen gör det.
Vad har jag skrivit, ja inte är det om TS det syns tydligt. Däremot har jag anonymt pekat på en bekants förehavanden och straff, om omdömet kan anses vara osmakligt överlämnar jag till var och en att själv avgöra. Men de som ondgör sig över mitt inlägg har i alla fall rätt i att det inte hör till vad TS ville förmedla men hur många av inläggen gör det.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
