R Renoveraren #1 Medlem · 39 inlägg 26 apr 2005 12:18 Renoveraren Medlem 39 inlägg 26 apr 2005 12:18 #1 Hur stora altan har ni alla. Blir den för smal om man gör den 3500 inv djup från huset och ut? Skall jag gå upp till 4200 kanske?
Hur stora altan har ni alla. Blir den för smal om man gör den 3500 inv djup från huset och ut? Skall jag gå upp till 4200 kanske?
tynnis #2 Medlem · 706 inlägg 26 apr 2005 12:56 tynnis Medlem 706 inlägg 26 apr 2005 12:56 #2 Det är alltid skönare om det är gott om plats och man slipper dra in magen så fort någon skall förbi.
Det är alltid skönare om det är gott om plats och man slipper dra in magen så fort någon skall förbi.