Hur stora altan har ni alla. Blir den för smal om man gör den 3500 inv djup från huset och ut?

Skall jag gå upp till 4200 kanske?

 
Det är alltid skönare om det är gott om plats och man slipper dra in magen så fort någon skall förbi.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.