Brun,svart och ljusgrå är kablarna som ska monteras till ny lampa, är det så att det inte finns någon jord och att jag ska 2 kablar i fasen och en i nollan.
Gamla kablar i huset så färgerna stämmer ju dåligt med dagens.
Har mätt och det finns ström fram men får det inte att fungera.
Har provat alla varianter men haft en kabel i varje hål på sockerbiten på lampan hela tiden, gamla kablar så det kanske inte finns någon jordkabel.