Undrar över huruvida man måste isolera rören separat dvs även mellan dem om man drar två stålpipor i en murad skorsten? Behöver en pipa till vedspisen och en till kökskaminen enligt sotaren....Har en stor rökkanal i orginalskorsten så utrymme finns för två pipor men kanske inte om jag måste ha dubbel isolering....
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.