Undrar över huruvida man måste isolera rören separat dvs även mellan dem om man drar två stålpipor i en murad skorsten? Behöver en pipa till vedspisen och en till kökskaminen enligt sotaren....Har en stor rökkanal i orginalskorsten så utrymme finns för två pipor men kanske inte om jag måste ha dubbel isolering....