Undrade varför en i bostadsplanet var så djup där vi ska köpa, men såg nu i källaren att botten vilar på källargolvet. Tyngden är väl problem så många bygger på berg. Den här är 4,5 lång och 2,4 bred, botten verkar otäckt djup, vi vill kunna stå så vi kanske höjer den. Jag såg ett nedsänkt badkar som hängde ner i källaren på ett annat ställe, men en pool vad kan den ha för underlag om den ska vara grundare?
Vilket tryck emot väggarna och vilka mängder vatten om det spricker. De ska bygga 10 radhus mem så man får nog hålla koll på vad de gör med marken.