370 128 läst ·
715 svar
370k läst
715 svar
22 år, saknar erfarenhet och ska bygga fritidshus!
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Nu har jag iallafall börjat rota igenom den externa hårddisken och lite minneskort från diverse kameror. Tyvärr har jag inte gjort så mycket i sommar/höst/vinter pga. flytt, jobb och lite annat. Men eftersom jag mest visat småteasers av allt så ska jag försöka styra upp något med MYCKET bilder
Jag har vårkanten på mig att göra klart det sista, sen vill jag bara vara ledig och mysa med min familj. Kanske kan göra något litet projekt så att man inte klättrar på väggarna dock
Och apropå familj.. d^_^b
/Christian
Jag har vårkanten på mig att göra klart det sista, sen vill jag bara vara ledig och mysa med min familj. Kanske kan göra något litet projekt så att man inte klättrar på väggarna dock
Och apropå familj.. d^_^b
/Christian
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Here we go... ursäkta dröjsmålet! :blushing: Så fort våren visar sig ska jag göra klart till 100%! Suget har verkligen kommit tillbaka att snickra efter en tung sommar, fysiskt och psykiskt 
Det kommer sex stycken inlägg till, fulla med bilder..
Det kommer sex stycken inlägg till, fulla med bilder..
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Fortsättning.. 
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Shit... utrymmet är slut.. jag ska bara maila och fråga om lite till
Brb
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Slut på utrymme... men jag har mailat admin, så nu håller jag tummarna att de ska ge mig lite extra utrymme 
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Administrator
· Skåne
· 8 684 inlägg
Per kommer snart och fixar det!
Administrator
· Skåne
· 8 684 inlägg
Chriss, kan du testa nu? Jag tror att jag fick till det själv, Per är försenad här.