Hehe jag njuter mest av stugan. Men jag gör även en hel del faktiskt :) Jag har bilder på allt från fönstertätning till montage av ett 12v cigg-uttag i min batteribank (kistan).

Har säker 300 bilder jag måste sortera först :P Men jag har faktiskt inte fått igång på min dator än..

Så håll ut! :D

/G

EDIT: äh jag slänger in några teasers... lite lär jag ju bjuda till om man ska behålla lite intresse :rolleyes:

• IMG_3071.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_3083.jpg
    Skapa konto
  • IMG_2717.jpg
    Skapa konto
Redigerat:
Stiligt och riktigt mysigt.:wow:
Men är det inte lite för mycket grilla.....d^_^b

Totem skrev:
Stiligt och riktigt mysigt.:wow:
Men är det inte lite för mycket grilla.....d^_^b
Du ska bara veta hur mcyket jag har grillat den här sommaren :D tidvis har det blivit upp emot 10ggr/veckan d^_^b

Jag jobbar på bilderna :)

/C

Man kan aldrig grilla för mycket!

Vad duktig du är! Super fint!

Noseone skrev:
Man kan aldrig grilla för mycket!
+1

d^_^b

Alla tummar upp, började läsa tråden för några dagar sen mitt i mitt egna renoverande och inte kunnat sluta läsa. Det är så sjukt inspirerande och se någon som är så drivande och duktig!

Du har gjort ett kanonjobb! :D

Hej. Hur går det? Den här toppentråden stendog ju fullständigt.

Jo, den gjorde ju det. Jag får nog begrava min dator och kopiera över bildfilerna på sambons dator.

Sen har jag haft en rätt seg sommar.. Nästan ingen tid alls till stugan :/ men jag lovar att göra ett uppryck!

Tack för de fina orden!

/Christian

Grymt snygg stuga, så bra jobbat och all heder till dig.

Tack för trevlig läsning.

/Eppu

Bra jobbat!

Gillar detta starkt! Blir en hel del att läsa igenom när man kikat med typ ett halvårs mellanrum men det är roligt att du delar med dig, man kan få en del tips och idéer!
12V systemet verkar fint och gräset på taket, skulle varit lite på dasset oxå? :)
Otroligt mkt grilla oxå ja :P, återkommer väll om ett halvår får vi se vad som hänt igen, lycka till!

Råkade börja läsa den här tråden, och nu kom jag till slutet...
Ser fram emot fortsättningen, och gräs på taket = snyggt ! kör på :D

Jag laddar.. Får sätta mig imorn och försöka göra en update :)

AXS
Yes!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.