370 128 läst ·
715 svar
370k läst
715 svar
22 år, saknar erfarenhet och ska bygga fritidshus!
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Inga getter har jag sagt!! 
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Just nu sitter jag i soffan, ihopkurad med en filt och en varm kopp med te. Det är alldeles knäpptyst. Det enda man hör är fåglarna som kvittrar samt en ko eller två varannan halvtimme.
Mitt mål blev uppfyllt: det skall vara knäpptyst i stugan.
Man hör verkligen tystnaden.
Jag hoppas på en stor uppdatering imorn
jag har ju så mycket att visa!!
/C
Mitt mål blev uppfyllt: det skall vara knäpptyst i stugan.
Man hör verkligen tystnaden.
Jag hoppas på en stor uppdatering imorn
/C
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Jag har följt tråden med stort nöje och även med stora "wow", du är helt klart värd dessa hamburgare, eller vad det nu är, och bacon, sitta en stund och ta det lugnt. Hoppas att drycken till blev en god malt-dryck. 
Mvh
Niclas
Mvh
Niclas
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Snabbt svar: grillnätet är bäst när man grillar känsligare saker som riskerar att falla isär eller ner i kolen (typ burgare eller bacon).
Jag njuter av stugan i fulla drag den här veckan. Bara lite småpyssel som blivit gjort.
Massor av bilder är tagna.. De kommer
Nu är grillglöden perfekt, vi hörs!!
/C
Jag njuter av stugan i fulla drag den här veckan. Bara lite småpyssel som blivit gjort.
Massor av bilder är tagna.. De kommer
Nu är grillglöden perfekt, vi hörs!!
/C
Teflongaller :blushing: nästa tråd får heta "24 år, och saknar erfarenhet och skall grilla" 
Gör du 5g burgare? Kanske blir mindre att diska efteråt, för det är det vi väntar på.
Annars hoppas jag att du verkligen njuter av ditt bygge, för det är riktigt bra gjort.
Gör du 5g burgare? Kanske blir mindre att diska efteråt, för det är det vi väntar på.
Annars hoppas jag att du verkligen njuter av ditt bygge, för det är riktigt bra gjort.