Ojoj, sjukt imponerande! Hängivenhet var ordet, och att inte stressa fram saker. Riktigt duktigt!

Chrissofsweden skrev:
Nu har jag lånat sambons dator.. men jag kommer inte åt mina bilder. Tog två halvdana idag på vad som börjar närma sig en klar stuga.

Så här kommer två teasers för att hålla tråden levande :) Detaljerna får ni senare!!

/Christian
Riktigt snyggt, men var gör du av disken? ;)

AXS
Snyggt!

Disken gissar jag på diskas ute?

Jag tror att en liten fyrbent vän fixar disken. :)

Inga getter har jag sagt!! :D

Just nu sitter jag i soffan, ihopkurad med en filt och en varm kopp med te. Det är alldeles knäpptyst. Det enda man hör är fåglarna som kvittrar samt en ko eller två varannan halvtimme.

Mitt mål blev uppfyllt: det skall vara knäpptyst i stugan.

Man hör verkligen tystnaden.

Jag hoppas på en stor uppdatering imorn :) jag har ju så mycket att visa!!

/C

Nu är klockan över 2400 och en ny dag har grytt. Kom igen med uppdateringen nu..... :)

J A G J O B B A R P Å D E T ! ! ! ! :D

/Christian

• grillning.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hmm. För mycket grilla och dricka förmodar jag med tanke på den långa responstiden och bildbeviset.....:wow:

Hur funkar det där teflongallret till grill egentligen? stod och höll i ett på Ge-Kås när tanten tvingade dit mig förra veckan, ställde mig tveksam då, likaså nu? fyller det nån funktion alls?

Jag har följt tråden med stort nöje och även med stora "wow", du är helt klart värd dessa hamburgare, eller vad det nu är, och bacon, sitta en stund och ta det lugnt. Hoppas att drycken till blev en god malt-dryck. :)

Mvh
Niclas

Snabbt svar: grillnätet är bäst när man grillar känsligare saker som riskerar att falla isär eller ner i kolen (typ burgare eller bacon).

Jag njuter av stugan i fulla drag den här veckan. Bara lite småpyssel som blivit gjort.

Massor av bilder är tagna.. De kommer ;)

Nu är grillglöden perfekt, vi hörs!!

/C

Jag har också ett grillnät nu. Och det var klart en prisvärd investering. Provades med framgång på tigerräkor igår kväll.

Teflongaller :blushing: nästa tråd får heta "24 år, och saknar erfarenhet och skall grilla" ;)
Gör du 5g burgare? Kanske blir mindre att diska efteråt, för det är det vi väntar på.
Annars hoppas jag att du verkligen njuter av ditt bygge, för det är riktigt bra gjort.

Mer bilder eller njuter du bara nu? :-)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.