Jag får helt enkelt ringa vattenfall och se vad de säger. Rördragning inga problem, men fjärrvärmen är jag inte så sugen på att mecka med ifall det går fel..
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.