D Derbyboy #1 Husägare · Skogen · 8 057 inlägg 9 aug 2021 20:15 Derbyboy Husägare Skogen 8 057 inlägg 9 aug 2021 20:15 #1 Om jag ska koppla 2 faser i samma rör ska de avsäkras med en 2-polig säkring eller kan jag köra 2 st 1-poliga? Alltså i samma rör går brun, svart, blå och jord. en fas till golvvärme och andra fasen till belysning och uttag.
Om jag ska koppla 2 faser i samma rör ska de avsäkras med en 2-polig säkring eller kan jag köra 2 st 1-poliga? Alltså i samma rör går brun, svart, blå och jord. en fas till golvvärme och andra fasen till belysning och uttag.