D
Om jag ska koppla 2 faser i samma rör ska de avsäkras med en 2-polig säkring eller kan jag köra 2 st 1-poliga?

Alltså i samma rör går brun, svart, blå och jord.

en fas till golvvärme och andra fasen till belysning och uttag.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.