Var handhavande fel i appen, när jag skulle ställa in lägsta dimmernivå hade jag inte gått upp tillräckligt i % för tändes när jag var uppe i 20% så nu fungerar det!
Dock vet jag inte om jag såg reglaget i appen men får lära mig eftersom o sätta mig in i det här med plejd, Tack för hjälpen!