P ptlf skrev:
Var handhavande fel i appen, när jag skulle ställa in lägsta dimmernivå hade jag inte gått upp tillräckligt i % för tändes när jag var uppe i 20% så nu fungerar det!
Dock vet jag inte om jag såg reglaget i appen men får lära mig eftersom o sätta mig in i det här med plejd, Tack för hjälpen!
Härligt! (y)
 
  • Gilla
ptlf
  • Laddar…
elmontören elmontören skrev:
Gick du hela vägen till 100% utan att den tändes upp?
Nä var handhavandefel, trodde den skulle tända tidigare så det var därför det gick dåligt,tändes vid ca 20% så nu fungerar det
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.