3 204 läst ·
6 svar
3k läst
6 svar
14 mm Lamell ?
Hej !
Hur är noten på golvet?
På en del billiga golv är den av en för vek konstruktion och då blir golvläggaren mindre nöjd.
Garantier tillsamans med vattenburen golvvärme ?
Är det snyggt (jämnt i lack,inga lagningar)
Jag har inte sett deras golv än det blir nästa vecka någon gång.
Mvh Mattias
Hur är noten på golvet?
På en del billiga golv är den av en för vek konstruktion och då blir golvläggaren mindre nöjd.
Garantier tillsamans med vattenburen golvvärme ?
Är det snyggt (jämnt i lack,inga lagningar)
Jag har inte sett deras golv än det blir nästa vecka någon gång.
Mvh Mattias
Vi köpte ekparkett 14 mm på K-rauta för 229 kr/kvm, jag tror att tillverkaren hette Upofloor från Finland. Vi köpte detta golv till hela övervåningen, snickarna tyckte att det var jättebra att lägga in. På undervåningen har vi ekparkett från Tarkett, ingen större skillnad. Dock är det mera "liv"i golvet på övervåningen, kvistmärken.
Klicka här för att svara