Jag tror dig.

Har byggt och underhållit lite klätterväggar och det är lite av samma problem. Mindre prylar men det är fingänga på eländet istället
 
MathiasS skrev:
11 meter? Nädu så kan man ju inte räkna. Det är ju bara på nock+gavel det är så högt och där är man ju inte så ofta.

Fallhöjden räknas från takfoten, ser ut som 3,5meter här.

Faller man lite snitsigt får man tag i hängrännan eller sista läktraden och då är det bara 1,5m fritt fall kvar.

Inte behövs det något säkerhetsälte där inte..... 8)
Och med en 4-5 öl i kroppen slår man sig inte alls ::) ::)
 
Ubbe skrev:
Och med en 4-5 öl i kroppen slår man sig inte alls  ::) ::)

Och om man sedan står uppe vid nocken och halkar så blir det ju bara som en rutschkana ner. ;D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.