Redaktionen #1 På konsumentens sida · 3 618 inlägg 13 jan 2015 14:59 Redaktionen På konsumentens sida 3 618 inlägg 13 jan 2015 14:59 #1 Vi är nog många som rör på oss för lite och skulle behöva ett hemmagym. Därför tänkte jag visa bilder som ger inspiration till bra hemmagym. 1. Gym i gammal stil Foto: Potterybarn 2. Hemmagym i glada färger Du kan läsa blogginlägget här: 11 idéer för gymmet hemma
Vi är nog många som rör på oss för lite och skulle behöva ett hemmagym. Därför tänkte jag visa bilder som ger inspiration till bra hemmagym. 1. Gym i gammal stil Foto: Potterybarn 2. Hemmagym i glada färger Du kan läsa blogginlägget här: 11 idéer för gymmet hemma
Christel Månsson #2 Medlem · 15 inlägg 14 jan 2015 12:59 Christel Månsson Medlem 15 inlägg 14 jan 2015 12:59 #2 Mycket inspirerande - jag skulle vilja ha flera av dem hemma hos mig! Där ser man att till och med ett gym kan vara snyggt, och med finess.
Mycket inspirerande - jag skulle vilja ha flera av dem hemma hos mig! Där ser man att till och med ett gym kan vara snyggt, och med finess.
G Gästanvändare #3 Anonym 9 nov 2019 07:01 Gästanvändare Anonym 9 nov 2019 07:01 #3 Den med handtag på väggarna är något jag exakt är ute efter. Var kan jag köpa sådana handtag och vad kan jag söka på för att få fram dessa...
Den med handtag på väggarna är något jag exakt är ute efter. Var kan jag köpa sådana handtag och vad kan jag söka på för att få fram dessa...