Jo, fast det är just den formuleringen dom hänvisar till. Du kan ju inte ta del av det om du inte väljer att bli medlem, alltså faller det bort. Sen är det väl fritt för för vem som helst att testa att driva det mot dom men tills dess kommer de nog köra på det. Jag hade kanske lite flyt när jag fick igenom mitt förra våren, eller så var det en butikschef som hade lite känsla för goodwill och bara löste det åt mig.
 
Jag köpte också på Jem&Fix förra våren för deras prisgaranti men då var det NetonNet som sänkte sitt ordinarie pris under en tid och då var det inga problem.
 
G
olofh skrev:
Jo, fast det är just den formuleringen dom hänvisar till. Du kan ju inte ta del av det om du inte väljer att bli medlem, alltså faller det bort. Sen är det väl fritt för för vem som helst att testa att driva det mot dom men tills dess kommer de nog köra på det. Jag hade kanske lite flyt när jag fick igenom mitt förra våren, eller så var det en butikschef som hade lite känsla för goodwill och bara löste det åt mig.
Det stämmer inte. Texten butikschefen visade mig var ett tillägg utöver den befintliga. Denna butikschefen har noll känsla hur som helst :)
 
JohanFrick skrev:
Köpte en worx igår med 1000 kr rabatt. Helgen räddad!
Lämna tillbaka den och gå till Jemofix som går 20% UNDER classes kampanj.... dvs 4796kr

JohanFrick skrev:
Funkar det fortfarande?
Ja, för att jem o fix är korkade. "alla kan ta del av" Alla kan bli medlemmar i club clas, gratis. Du behöver inte varit medlem innan erbjudandet utan du lämnar din epost och vips har du rabatten. Ungefär som att du måste gå in på jem o fix för att kunna köpa saker hos dem. Personalen är extremt lågutbildade och har svårt att förstå hur illa formulerad deras prisgaranti är men du har ju rätt så det går. Har gjort det flera gånger. 4096kr betalade jag för min 791E.1


Mitt enda inlägg i år på detta skitforum Fuckers ;)
 
Redigerat:
G
Henke2 skrev:
Lämna tillbaka den och gå till Jemofix som går 20% UNDER classes kampanj.... dvs 4796kr



Ja, för att jem o fix är korkade. "alla kan ta del av" Alla kan bli medlemmar i club clas, gratis. Du behöver inte varit medlem innan erbjudandet utan du lämnar din epost och vips har du rabatten. Ungefär som att du måste gå in på jem o fix för att kunna köpa saker hos dem. Personalen är extremt lågutbildade och har svårt att förstå hur illa formulerad deras prisgaranti är men du har ju rätt så det går. Har gjort det flera gånger. 4096kr betalade jag för min 791E.1


Mitt enda inlägg i år på detta skitforum Fuckers ;)


Jepp, de är korkade eftersom de inte inser att service är värt allt. Iom ledningens "förtydligande" av prisgarantin är möjligheten borta. Med tanke på deras kompetens i övrigt känns det bara bra att ha Clas Ohlson som säljare istället.

Lägg upp din film på din 791 på din 1500 kvm-matta igen. Vill reta HQ-grannen :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.