Någon som vet något om denna laddbox? Köpte den för 50 kronor och säljaren sa att det va något fel på den. Vad jag har förstått så har den varit kopplat till Eon. Skall se om jag kan få igång den och ha den vid huset tills jag köpt en ny box. Svart och grå elbilsladdare i en brun kartong, sedd ovanifrån.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Innogy eBox
 
  • Gilla
Ludde Jakobsson
  • Laddar…
snaggletooth snaggletooth skrev:
Innogy eBox
Tack. Den är tydligen ansluten till Eon. Har du koll på om den går att koppla från Eon och köra med någon annan app?
 
Enligt internet ska man kunna låsa upp boxen med en PUK-kod som tydligen ska finnas i manualen.
Men annars har jag ingen erfarenhet av den.
 
  • Gilla
Ludde Jakobsson
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.