Någon som vet något om denna laddbox? Köpte den för 50 kronor och säljaren sa att det va något fel på den. Vad jag har förstått så har den varit kopplat till Eon. Skall se om jag kan få igång den och ha den vid huset tills jag köpt en ny box.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Innogy eBox
Enligt internet ska man kunna låsa upp boxen med en PUK-kod som tydligen ska finnas i manualen.
Men annars har jag ingen erfarenhet av den.
Men annars har jag ingen erfarenhet av den.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Paret köpte gård i Floda för över sex miljoner kronor – utan att ha sett den
Köpa & Sälja hus -
Hej, vi köpte ett hus, 50-talshus ,värmeolja som gäller, vill gärna lite förslag vad är bättre värme att installera ? Ser ut dyrare med bergvärme??
Fritidshus -
Är det rimligt att betala 3250 kronor för en timmes jobb jourelektriker
El