2 959 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
10 tecken
Varför måste ett inlägg vara minst 10 tecken? Den är understundom kopiöst irriterande!!
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
För att man inte ska kunna posta allt för korta svar. Vi är övertygade om att det höjer kvaliteten på diskussionen.
Jag tycker också att det är ett irriterande krav. Ibland tycker jag en enkel smileygubbe säger mer än 10 tecken. Ett forum blir inget intressant forum om man inte kan tillföra nog så små inlägg.
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Jag tycker att det ibland är irriterande med korta ensvaviga inlägg, men man tycker ju olika. Det blir mycket mer modereringsarbete om man ska tillåta väldigt korta meddelande. Det blir t ex mer spam.
Klicka här för att svara