O Obygd #1 Medlem · 84 inlägg 22 jan 2023 18:12 Obygd Medlem 84 inlägg 22 jan 2023 18:12 #1 Enkel simpel fråga som jag bara vill förstärka min övertygelse om: Visst är nedan en inkoppling 1-fas och inte 3? Tre 1,5 ledare avsäkrat med 10 ampere. Ska bli uttag för luftvärmepump! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #fas #faser #radiator
Enkel simpel fråga som jag bara vill förstärka min övertygelse om: Visst är nedan en inkoppling 1-fas och inte 3? Tre 1,5 ledare avsäkrat med 10 ampere. Ska bli uttag för luftvärmepump!
J jonaserik #2 Medlem · 25 749 inlägg 22 jan 2023 18:28 jonaserik Medlem 25 749 inlägg 22 jan 2023 18:28 #2 Ser så ut , lite äldre färger bara. Sen vilken av svart eller vit som är fas eller noll har ingen betydelse det blir varmt ändå
Ser så ut , lite äldre färger bara. Sen vilken av svart eller vit som är fas eller noll har ingen betydelse det blir varmt ändå
Fotografen #3 Hobbyelektriker · E · 15 367 inlägg 22 jan 2023 18:32 Fotografen Hobbyelektriker E 15 367 inlägg 22 jan 2023 18:32 #3 Kan likagärna vara två faser. Kika på radiatorns märkskylt vilken spänning den vill ha, och mät i dosan!
Kan likagärna vara två faser. Kika på radiatorns märkskylt vilken spänning den vill ha, och mät i dosan!
O Obygd #4 Medlem · 84 inlägg 22 jan 2023 21:07 Obygd Medlem 84 inlägg 22 jan 2023 21:07 #4 Tusen tack för input! Ibland behöver man bara lite ryck åt rätt håll. Det är säkrat med en säkring. Jag ska också mäta mellan ledarna för säkerhets skull. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Tusen tack för input! Ibland behöver man bara lite ryck åt rätt håll. Det är säkrat med en säkring. Jag ska också mäta mellan ledarna för säkerhets skull.
J jonaserik #5 Medlem · 25 749 inlägg 22 jan 2023 21:08 jonaserik Medlem 25 749 inlägg 22 jan 2023 21:08 #5 230 V är det i plinten, är det 400V så brinner elementet upp