Tagg: nibe-fighter
Här samlar vi allt om nibe-fighter.
Andra taggar som innehåller ordet nibe-fighter är: nibe-fighter-310p, nibe-fighter-1215, nibe-fighter301, nibe-fighter-360, nibe-fighter-1230, nibe-fighter-410p, nibe-fighter-410p-överhettad-slocknar-problem, nibe-fighter-410p-problem, ersättare-nibe-fighter-310p, nibe-fighter-1235
-
Nibe fighter 310p säkerhetsventil
Hej Säkerhetsventilen till vattenvärmaren(47) på min panna från 2002 går bara runt som barnspärren till en t-rödsflaska. Man luftar ju den... -
P
Plötsligt inte så varmt vatten med Nibe fighter 310 frånluftsvärmepump
Hej! Vi har en nibe fighter 310p frånluftsvärmepump, 15 år gammal, dvs på sista versen. Hela bostadsområdet är byggt av Småa, så alla hus har... -
G
Kallt i huset - Nibe Fighter 1210
Elementen är kalla och bergvärmepumpen visar inga larm eller andra fel vad jag kan se. VB-Fram visar runt 20 grader förutom när pumpen ”drar... -
S
Nibe Fighter 360P - blinkande diod
Hej, Lena heter jag och jag hoppas att någon vet om detta är fel eller inte. Det blinkar på detta ställe i min frånluftsvärmepump, se bilder. Är... -
K
Många kompressor starter under ett dygn. Nibe fighter 1115
Vi köpte hus i oktober, så min kunskap om allt vad hus är kan man säga är noll. Våran bergvärmepump är från 05. Fungerar hur bra som helst med att... -
B
Nördens frågelista om Nibe f370 frånluftsvärmepump och om elpatron i Skåne
Hej I januari förbrukade vi ca 1400 kwh i el . Beräknad årsförbrukning ca 7 000 kwh . Huset är 1.5plan om 91 m2 med två boende. Kompressorn går i... -
J
LP-Larm på nibe fighter
Hej. Vår bergvärmepump nibe fighter 1215 visar ett lp-larm och värmer inte varmvattnet. Radiatorsystemet verkar dock funka. Köldbärarnivån ser... -
J
Nibe Fighter 310P (igen) kompressor trasig men kallt vatten?
Nu verkar jag oxå trillat dit på kompressorhaveri. Lampor lyser men ingen aktivitet på kompressor. Velar lite om det är värt en renovering eller... -
HP/MS-larm på en NIBE Fighter 1215-5
HP/MS-larm på en NIBE Fighter 1215-5 Installerad 2004-07-29 Jag har fått hjälp att göra lite olika saker genom en BVP-tekniker på distans men... -
Nibe Fighter 410P - Stänga av underhållsvärmen?
Hej! Har en flvp Nibe Fighter 410p. För 2 år sedan så fick några komma hit och spola rören till elementen då de var igensatta. Men då var inte...