Tagg: möbler
Här samlar vi allt om möbler.
Andra taggar som innehåller ordet möbler är: utemöbler, möblering, badrumsmöbler, trädgårdsmöbler, loungemöbler, trämöbler-ekmöbler-obehandladt, måla-möbler, hammock-utemöbler, ekmöbler, trämöbler
-
A
Kvadratiskt matbord med plats för 8 stolar
Jag har i över ett års tid varit på jakt efter ett stort bord (kvadratiskt) minst 150x150 m och plats för 8 stolar. Intresserad av allt förutom... -
V
Bygga om brudkistor?
Jag har ärvt ett antal gamla vackra kistor som jag tycker mycket om - men de tar stor plats och är ganska opraktiska. De flesta har välvda lock... -
M
Vilka möbelbutiker ligger inom rimlig prisklass?
Tyckte att Mio hade en behaglig prisnivå på sina möbler. Vilka möbelbutiker är det som håller sig i den prisklassen och något högre? Gärna... -
R
Möbler av kopparrör och kopplingar
Hej! Detta är mitt första inlägg här så detta kanske hamnar fel, men jag chansar. Jag funderar på att bygga ett bord och kopparrör och... -
Risk att ta in gammal (maskäten) möbel?
Hej alla, Osäker på om detta är rätt placerat men jag testar. Jag fick precis en gammal möbel av en tjej som fick med den när hon köpte hus för... -
E
Renovera barnmöbler - få bort klistermärken
Ska måla om några barnmöbler som min sambo hade när hon var liten. Tyvärr lät någon min sambo klistra klistermärken på möblerna, och dem behöver... -
B
Hittat riktigt grovt virke - byggtips?
Hallå! I källaren till mitt hus hittade jag två ganska rejäla plankor - 5 x 37 x 170 cm. De skriker åt mig att jag ska göra något av dem, men... -
B
Renovering av Carl Malmsten-stolar i sthlmsområdet
Hej, Min svärmor har gett oss några gamla Lilla Åland-stolar. De är väldigt slitna, lite rangliga och någon saknar t o m en spjäla. Någon... -
L
Badrumsmöbler
Håller just nu på med byggnation av badrum och funderar mkt kring badrumsmöbler. Vi vill ha handfat m kommod, lådor, och nån sorts spegel eller... -
Böja plywood
Jag har tänkt att snickra ihop en större pall av plywood ca 50 cm i diameter och 43 hög. Ska alltså likna en tunna med ett lock som jag ska klä in...