Tagg: lukt
Här samlar vi allt om lukt.
Andra taggar som innehåller ordet lukt är: luktar, avloppslukt, dålig-lukt, luktproblem, röklukt, illaluktande, kemisk-lukt, luktsanering, källarlukt, sommarstugelukt
-
L
Handfat på toaletten luktar avlopp
Hej! Jag bor i ett 30-talshus. När vi flyttade in byggde vi en gästtoalett. Samtidigt bytte vi ut så gott som alla rör i huset från gjutjärn till... -
avlopps lukt i badrum
hejsan jag bor i ett suterränghus från 88 med två badrum. man går in på plan 1 sedan en trappa upp är vårt primär plan så att säga där vi har... -
A
Faluplast spilltratt - tvättmaskinen luktar
Hej! Har haft lite funderingar kring vår tvättmaskin och spilltratten från Faluplast. Varianten vi har är ganska OK med tanke på att vattenlåset... -
Hur stoppa lukt från kattvind som kommer från glipa mellan golv/vägg?
Hej, Vi har lite vindslukt som kryper in ibland mellan golvlister (i vägg som ansluter till katttvinden). Har provat att tejpa mellan golv och... -
H
Det luktar bajs på min vind
Som rubriken lyder, så luktar det bajs på min vind. Det jag har där är ett lodrätt rör med en vit grej på toppen som jag tror är någon sorts... -
B
Aggregat blir fult av lukt essenser ?
Hej Ska byta aggregat och ser att mitt gamla har blivit fult med gula märken efter jag någon gång ibland blandar i lukt essenser i bastuvattnet... -
Hur länge luktar nya spånskivor som "trä"
Hej, Är det trälukt eller formaldehyd man känner från helt nya spånskivor? Hur länge luktar de så efter en renovering? Är det farligt att... -
Åtgärda lukt i gammalt hus
Har sökt i forumet men hittar inget bra svar. Jag har ett äldre litet hus, typ 1800-talet minst, med en gammal unken, instängd lukt som för en... -
P
Vilket djur på vinden?
Jag hör skrapande ljud från min vind ibland. Jag har tänkt att det är fladdermöss, egentligen lite oklart varför. Jag spikade igen vindsluckan... -
R
Golvbrunn släppt, luktar avlopp.
Hej, har hittat en del tidigare foruminlägg med samma dilemma men ändå lite osäker vad/vart man vänder sig för problemet samt om det är konstigt...