Tagg: f370
-
S
Ny NIBE F370 frånluftsvärmepump
Hej Snart ska jag få en ny frånluftsvärmepump installerade här hemma. Jag har försökt läsa mig lite till om hur man får den att kunna jobba när... -
W
Nibe F370 + vattenmanlad kamin + acctank
Hej! Har en Nibe F370 frånluftsvärmepump. Går det att installera en vattenmantlad kamin + ackumulatortank (500L) så att jag kan elda för... -
M
Låg frånluftstemperatur Nibe F370
Bor i Stockholm i villa och har värme på 27 grader men ändå kommer denna ”Låg frånluftstemperatur (64)” upp på skärmen och blir röd. Vad är felet... -
A
Sänka ventilationen FLVP på vintern?
Hej Jag har en F370 i ett nybyggt hus där ventilationen är inställd på 68% av auktoriserad installatör. Vi är inte så mycket i huset nu på... -
S
FLVP: Frånluften är mycket kallare än inneluften
Vi köpte vårt hus i oktober 2020 och har en Nibe F370 frånluftsvärmepump. När det är väldigt kallt ute har vi märkt att frånluften (BT20) skiljer... -
T
Byta ut Nibe Fighter 301 mot F370 eller F750?
Hej, Nyligen köpt villa och har konstaterat att det är dags att byta ut frånluftsvärmepumpen. Huset är 1½ plans på 146kvm. 2 vuxna och 2 barn...