Hej!
Jag planerar att isolera, varmställa och inreda ett kallgarage. Garagebyggnaden sitter ihop med en gäststuga, och bakom väggen har en entrepenör byggt ett badrum med tvättmaskin, tvättställ, WC och dusch. Avluftningen från avloppet har de helt enkelt gjort i garaget, se bild.
Vad gör man enklast med det? Kan man korta ner höjden på röret och ha det kvar, eller riskerar det att lukta? Kan man leda ut det utomhus?
MVH Eli