Jag ska byta lampa i taket till en spot som jag kopplar direkt på kablarna från taket.
Ur taket finns en svart och en grön kabel. Ingen jord. Spelar det någon roll vilken jag kopplar till L och N på armaturen?
Ska tillägga att armaturen är dubbelisolerad