Bästa svaret
Som sagt ta upp insatsen och prova att rengöra. Om det inget spolar så har nog något hängt sig, fjäder gått sönder etc.. Det är ju mer vanligt att det står och läcker. Om det är en märkes WC, typ Gustafsberg, IFÖ etc så går det att köpa en ny insats.
Det ser ut att du har denna
Geberit spolbeslag för Euroform | 240.280.00.1 | VVSochBAD.se
Det ser ut att du har denna
Geberit spolbeslag för Euroform | 240.280.00.1 | VVSochBAD.se
Klicka här för att svara
