B larry78 skrev:
Trappen er nå nesten ferdig, gjenstår øverste trinnet bare.
Fint. Lurer på hvilken type tre har dere brukt for trinnene? Om det var ikke ferdig, hvordan har dere fikset kantene? Takk!
 
Vi kløv ned 2" bøk og limte dem sammen i henhold til snekkernes anbefaling. Har ikke gjort noe med kantene. Valget av materiale var det som var tilgjengelig for øyeblikket.
 
  • Liker
Ahm.s
  • Laddar…
B larry78 skrev:
Vi kløv ned 2" bøk og limte dem sammen ifølge snekkeren sin anbefaling. Har ikke gjort noe med kantene. Valget av materiale var det som var tilgjengelig for øyeblikket.
Ble ned 2 bøk? Forstår ikke helt. Vennligst forklar litt og hvor kjøper man slikt? Ganske ny i dette området så stiller newbie spørsmål.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.