S snowjim skrev:
Har nå fått den kluriga på plass, sånn ble det:

[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]

Satte litt no nails pattex lim bak hver bolt og over døren. Dog glemte jeg å skrape bort malingen først, men jeg får håpe at det holder brukbart likevel. Akkurat over døren så sitter det nå i press for å få bedre bæring.

Som man kan se på siste bildet så gikk en av skruene skjevt (kom ikke til så bra med borhammeren) hvilket selvfølgelig gjorde at den skar seg inn i treet en anelse.

Jeg var dum nok til å legge litt lim i de borede hullene med, hvilket raskt viste seg å bli et problem for 2 av hullene; pluggen gikk ikke å få inn helt, den stakk ut nærmere 10 mm. Fantes ikke annet enn å skjære den av. Boltene dro dog godt så jeg håper at det ikke forårsaker noen problemer.

Nå skal bare den neste opp også, den er klart enklere å sette, må dog passe på at ikke boret går gjennom veggen til badet på den andre siden.
Flott!

• Liker
snowjim
  • Laddar…
Takk! Nå er alt på plass!

I8o4xy9.jpg
CZByh7f.jpg
VfcCSHc.jpg
UDpMTt8.jpg
wYeJnds.jpg
w4azhhA.jpg

Får håpe det holder i lengden også.

Lina er kjøpt på ÖB og er en forsterket line med ståltråd i kjernen, til tross for det føles den ganske elastisk men det er sikkert på utsiden. Fungerer ikke dette så blir det gummikledd wire. :)

• Liker
Maria T
  • Laddar…
Smart med vantskrue for å stramme den!
Selv bruker jeg paracord, mest fordi jeg hadde det hjemme da den gamle klassiske klessnoren ga opp.
Måtte etterstramme en gang, men nå synes jeg den holder ganske bra spenst.

• Liker
snowjim
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.