nino skrev:
Ok jeg bruker en oljebasert innfarging fra Bona, der har man lang tid på seg og det er liten risiko for overlapping. Bruker alltid poleringsmaskin, både ved legging og polering.

Du skulle nok hatt en Rotex 150 å kantpusse med.

Håper du får det til uansett, kjedelig at det skulle bli sånn nå da når du endelig fikk til leggingen
Ja tid hadde jeg også, la på halve gulvet, deretter vente 20-40 min og så tørke. Gjorde overlapping da jeg delte av rommet, synes ikke noe, gikk til og med på det nye behandling, bare tørke bort fotavtrykkene. Og
De synes ikke noe:)

Vet ikke om det hadde hjulpet om man hadde farget med maskin eller ikke. Kjører
Grovere papir 100, mens firmaet kjørte 120,

Er du sikker på at du skal ha det så mørkt da? Det så veldig flammede ut overalt etter min mening. Jeg ville definitivt ha byttet produkt til enten Bona som nino anbefalte eller Osmos innfargede hardvoksolje.

falkn skrev:
Er du sikker på at du skal ha det så mørkt da? Det så veldig flekkete ut overalt etter min mening. Jeg hadde definitivt byttet produkt til enten Bona som nino anbefalte eller Osmos innfargede hardvoksolje.
har jo kjøpt "farge" for 1500kr, så har ikke lyst til å kjøpe en til.

fargen er jeg fornøyd med, ble bra mørkhet i den, noe jeg ville ha.

og flekkete så stemmer det, så er jo tre levende så jeg tror at det er vanskelig å få alle bitene til å suge like mye, å få nøyaktig samme nyanse.

så anbefaler produsenten å kjøre med maskin for å legge det ut, noe jeg ikke har gjort, kan hende at jeg pusser av kantene, tester å behandle kantene. å så lar det tørke for å legge på et lag til med farge, men med maskin.

Har i dag ringt rundt for å finne noen som kan slipe der man skal pigmentere, var mye vanskeligere enn jeg trodde, fikk kontakt med en fyr, men han kunne tidligst etter sommeren... så måtte ringe litt mer... tror det var nummer 5 som kunne slipe det!!!

helt sykt, virker som det er mangel på det yrket. han skulle komme å se på det neste uke, så får vi se hva han sier.

OM han skulle mislykkes, kan man kreve at de gjør det om igjen, og få erstatning for min olje?

Slipe og farge inn ytterst bare? Det Tror jeg blir vanskelig... og ingen vil nok gjøre det om du skal kreve dem for penger om det ikke blir bra..

Hvor bor du?

Nei, hele gulvet skal slipes om,

Bor i Skaraborg

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.