elmont skrev:
Polos, jeg kan jo fortelle at det er forskjell på å sitte stumt og å sitte fast. Kanskje du skal be om å få komme på studiebesøk hos en elektriker som jobber på en byggeplass så du får se og kjenne :thumbup:
Etter over 20 år med produksjon av løsvirkeshus så vet jeg hvordan bokser sitter, har satt noen selv når elektrikerne trengte hjelp.
Vi bruker trelekter ingenting annet og i dem så sitter de stumt.
Ser ut til at det er du som trenger å komme til ekte fagfolk som kan sette bokser så de sitter.

• Liker
AG A og 1 annen
  • Laddar…
Det der ser rart ut. Min mann kjøpte en hole in one når vi gipset garasje og bod og det ble perfekt nesten hver gang, man må jo bare velge riktig størrelse og så sørge for at gipsplaten er på riktig sted :) Er det en ekte elektriker? Det tar jo en masse ekstra tid hvis de skal sparkle og slipe? Hvem skal betale for det?

Stefan N Stefan N skrev:
Brukes av alle med litt peiling på bygg sammen med en T70 hullsag i dette tilfellet. [bilde]
Hole in One er for amatører

KalleKe
P Putte 9497 skrev:
Hole in One er til for amatører
Så hvordan gjør proffene?

KalleKe Sammy_j skrev:
Så hur gjør proffene?
Det får du spørre dem om

Proffsen sager på måfå og sier så at "det der fikser maleren"...

• Liker
  • Haha
BosseHansson og 4 andre
  • Laddar…
Å ikke kjøre dosfræs med verktøy av typen "hole-in-one" er bare inkompetent dumhet. Ikke engang amatører kjører på lykke og fromme i dag, så hvorfor akseptere dette fra såkalte "proffer".

• Liker
Putte 9497
  • Laddar…
F
P Putte 9497 skrev:
Hole in One er for amatører
Og 4-års trådheving er for personer med dårlig selvtillit og som mangler et liv. Fremfor alt når innlegget deres ikke tilfører en dritt.

• Liker
  • Haha
JanneJanne123 og 6 andre
  • Laddar…
Sorry. Noterte ikke at dette var en gammel tråd. Vidholder selvsagt at man bruker fornuftige verktøy og har nødvendig kompetanse for jobben, klarer man ikke dette skal man avstå.

• Liker
Putte 9497
  • Laddar…
Selvfølgelig bruker proffer en eller annen mal, ville bare se hvor mange som ville reagere på innlegget mitt

• Liker
fsn
  • Laddar…
F
H Harald Blåtumme skrev:
Sorry. Noterte ikke at dette var en gammel tråd. Vidholder selvfølgelig at man bruker fornuftige verktøy og har nødvendig kompetanse for jobben, klarer man ikke dette skal man avstå.
Helt enig. Hole in One er fø en fantastisk greie. Uansett hvor mislykket man er fø så klarer alle å få til bra og nøyaktige hull med en slik.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.