41.242 lest ·
130 svar
41k lest
130 svar
Er dette virkelig gjort på fagmessig vis av en rutinert snekker?
Etter over 20 år med produksjon av løsvirkeshus så vet jeg hvordan bokser sitter, har satt noen selv når elektrikerne trengte hjelp.elmont skrev:
Vi bruker trelekter ingenting annet og i dem så sitter de stumt.
Ser ut til at det er du som trenger å komme til ekte fagfolk som kan sette bokser så de sitter.
Medlem
· Blekinge
· 275 innlegg
Det der ser rart ut. Min mann kjøpte en hole in one når vi gipset garasje og bod og det ble perfekt nesten hver gang, man må jo bare velge riktig størrelse og så sørge for at gipsplaten er på riktig sted
Er det en ekte elektriker? Det tar jo en masse ekstra tid hvis de skal sparkle og slipe? Hvem skal betale for det?
Medlem
· Sverige
· 5 689 innlegg
Å ikke kjøre dosfræs med verktøy av typen "hole-in-one" er bare inkompetent dumhet. Ikke engang amatører kjører på lykke og fromme i dag, så hvorfor akseptere dette fra såkalte "proffer".
Medlem
· Sverige
· 5 689 innlegg
Sorry. Noterte ikke at dette var en gammel tråd. Vidholder selvsagt at man bruker fornuftige verktøy og har nødvendig kompetanse for jobben, klarer man ikke dette skal man avstå.
Selvfølgelig bruker proffer en eller annen mal, ville bare se hvor mange som ville reagere på innlegget mitt
F
fsn
Medlem
· Västra götaland
· 12 712 innlegg
fsn
Medlem
- Västra götaland
- 12.712 innlegg
Helt enig. Hole in One er fø en fantastisk greie. Uansett hvor mislykket man er fø så klarer alle å få til bra og nøyaktige hull med en slik.H Harald Blåtumme skrev:
Klikk her for å svare