13.184 lest ·
43 svar
13k lest
43 svar
Er dette en vindusplate i Eternit?
Nå har jo jeg litt spesiell humor, men hvis jeg var bekymret for asbeststøv og ingen lyttet til meg, hadde jeg tatt på meg engangsoverall og åndedrettsmaske og jobbet videre akkurat som vanlig.
Du har såklart helt rett. Jeg funderer bare på om denne utsagingen for ventilene er gjort i ettertid og om det påvirker materialets tilbøyelighet til å smuldre og støve i kantene? Eller er det like "fast" til tross for at man en gang har bearbeidet det i ettertid?useless skrev:
Medlem
· Västernorrland
· 12 029 innlegg
Hvordan gjør du med alt som finnes i den vanlige luften 24/7 uansett hvor du går, det er femhundreogelleve milliarder ggr mer partikler enn hva vinduskarmen din kommer til å avgi i løpet av hele sin levetid likevel.....
Asbest er liksom fortsatt et naturprodukt. Finnes partikler omkring oss hele tiden akkurat som det finnes muggsporer omkring oss hele tiden pluss alt annet da..........
Asbest er liksom fortsatt et naturprodukt. Finnes partikler omkring oss hele tiden akkurat som det finnes muggsporer omkring oss hele tiden pluss alt annet da..........
Du trenger ikke være bekymret, det er bare mens man bearbeider det at det fins en risiko.H hullan skrev:
asbest er bare farlig om man er redd for den / mvh rørmockare💪H hullan skrev:
Klikk her for å svare