G Gabbe1 skrev:
Hva ble det til slutt?
45x220?
c-c 600 mm?
5m spennvidde?
Hvor i Sverige er det bygget (snø sone)?
Det ble 56x270, cc110 og 495cm spennvidde, snø sone 3,5
Her vet man jo at det må måkes tak om det blir mye snø så er jo vant til det så er ikke bekymret for at det skal rase egentlig 😊
 
Hvordan har konstruksjonen holdt nå når den andre vinteren snart er over?

Jeg holder på å planlegge en carport med en lignende størrelse, og det ville vært fint å slippe støtte i midten.
Min vil være i Uppland, så snømengden er betydelig mindre ut ifra de siste vintrene.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.