Hvordan har konstruksjonen holdt nå når den andre vinteren snart er over?
Jeg holder på å planlegge en carport med en lignende størrelse, og det ville vært fint å slippe støtte i midten.
Min vil være i Uppland, så snømengden er betydelig mindre ut ifra de siste vintrene.