Oavsett vad du tänkt tvätta i sommar så är en högtryckstvätt ett måste. Denna veckan har du därför chans att vinna högtryckstvätten E145.2-10Xtra från Nilfisk - en testvinnande tvätt med metallpump, gummislang och 145 bar. Den har teleskopshandtag för bättre ergonomi och ett specialutvecklat munstyckssystem för att det ska vara lätt att byta munstycke.
Totalt värde: 2 795 kronor
Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Hur många Nilfisk-loggor behöver du skrapa fram på Nilfisk Sverige´s FB-sida för att få chansen att vinna ett resepresentkort?
1. 4
X. 3
2. 2
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 17 maj.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Nilfisk. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.
Vi tackar Nilfisk för att de sponsrar den här tävlingen.
Svaret är X 3 st.
Som nybliven hus och bilägare finns det så många roliga maskiner jag behöver. Eftersom jag beundrar Per Moberg så måste jag ju bara ha en högtryckstvätt för att tvätta min självodlade potatis med!
Detta är ett gyllene tillfälle att få bräcka grannens nyinköpta monster kärcher, att få se minen på han när man tvättar altanen med en bättre maskin än han vore obetalbar ! Dessutom har ha världens bästa unge, som mer än gärna lägger både sig själv och cykeln i så djup lera som möjligt ! En sån här HTT skulle vara en äktenskapsräddare !
Motivering:
Med tanke på att jag ska måla huset i sommar och har en Eternitfasad så skulle det sitta perfekt med en högrtyckstvätt till detta jobb då jag inte äger någon i nuläget. Ska även bygga om entren samt altanen så den kommer att komma till nytta även kommande år då de kommer behöva tvättas.
Motivering: Som nybliven husägare som olägligt nog blivit av med jobbet ett par månader efter husköp hade detta varit en mer än välkommen present. Som arbetslös känner jag mig fruktansvärt rastlös och det hade då varit perfekt att kunna sysselsätta mig med att t.ex. tvätta bilen och rengöra betongplattorna.
*Bil som behöver tvättas? Check!
*Altan som behöver rengöras? Check!
*Avlopp som troligtvis skulle behöva rensas? Check!
*Fruga som tjatar om att det ska bli gjort? Check!
*Införskaffat högtryckstvätt för att åtgärda dessa saker? Not check!
Kort sagt, denna högtryckstvätt skulle komma som en skänk från ovan så jag kan få tummen ur och ta tag i mina sysslor.
Då jag varenda gång ska till att köpa en tvätt så går bilen sönder och då blir jag så sur så det blir ingen tvätt den gången heller. Så kanske jag skulle kunna lura bilen genom att vinna en.
Jag bör vinna denna då jag ska tvätta både bilar(2x),altan och staketet/plank i sommar. Det skulle vara mycket roligare att tvätta med med en Nilfinsk än för hand.
Har nu klippt mig efter att håret fått växa fritt i över 1 år och ser numera ut som en välvårdad husägare. Tyvärr ser inte huset, altanen eller bilen lika välvårdade ut som mig. Jag behöver därför en högtryckstvätt för att få ordning på smutsen även där.
Motiveringen är att vi har ett hus som behöver tvättas, ca 7 bilar som också behöver tvättas och inte har råd att köpa en ny efter att vår gamla gick sönder ifjol.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.