PeterStrandberg
PeterStrandberg: Hilti sänksågen köpt :)
3 svar · 1,2k läst
E
Egil: Putsmaskinen finns fortfarande kvar Pris 15000Sek BVSA
1 svar · 7,7k läst
·
V
Vanten06: Ingen som behöver ett kanonkitt till sommarens byggen.
1 svar · 1,9k läst
·
hantverkare1
hantverkare1: [citat] Tänkte inte på det
6 svar · 6,4k läst
Alimaj
Alimaj: ****såld****
1 svar · 2,7k läst
·
ullberg
ullberg: Levererat och klart, Tack!
3 svar · 1,4k läst
·
R
RDX_x: Ingen som har problem med igenkalkad diskmaskin, dush mm?
1 svar · 2,0k läst
Campar
Campar: Komplett oanvänt paket från (tror jag) Clabbe, ca 8år gammalt. Skänkes (får jag en öl eller två så blir jag glad =) till någon som behöver det! Skickas helst inte... Finns i Segeltorp. //Niklas [bild]
0 svar · 1,4k läst
·
phl
phl: Känns fel att kasta fina avloppsrör. Ändrar priset till gratis!
1 svar · 1,3k läst
N
nilleh: http://www.blocket.se/stockholm/Skjutdorr_till_pocket__innerdorr__51219181.htm?ca=11&w=1
0 svar · 1,3k läst
P
Paytax: Hej, har en nibe cu200 compakt till salu!Den är inköpt december 2009 säljes nu för 3400kr.fungerar alldeles utmärkt! Ring 0735263996 Per
0 svar · 925 läst
riob
riob: Den finns kvar
2 svar · 1,4k läst
P
PCLarsson: 48 st plåtar 1150x190 mm Uponor Finns i Täby Skickas inte 800 kr för alla Mvh PC
0 svar · 878 läst
L
led-zep: Såld.
1 svar · 2,7k läst
O
ompalompa: Hejsan, har ett nytt Bewator/Siemens kodlås modell K44 duo som jag inte behöver. Helt nytt i oöppnad kartong. Säljes till högstbjudande, dock lägst 1000:-
0 svar · 1,2k läst
oobum
oobum: Såld-
1 svar · 1,8k läst
·
oobum
1 svar · 1,8k läst
·
T
tobjork: Vit 3-spegels 210-dörr som är kapad i nederkant för att passa 200-karm. Inklusive 200-karm. Passar 9x20 modulmått. Bortskänkes, Sollentuna. Tobias 072-561 90 40
0 svar · 1,3k läst
MB77
MB77: Såld
5 svar · 5,3k läst
·
MB77
5 svar · 5,3k läst
·
G
Grindstolpe: Sålt
2 svar · 2,4k läst
·
M
mandg: Såld!
4 svar · 1,7k läst
M
Mikael_hempulare: Vi har rivit vår 2bils carport och byggt garage. Det överblivna taket är ca 30kvm och består av ett antal jätteplåtar i gott skick
0 svar · 1,1k läst
E
Edvuld: Har en förvaringslåda till en Bosch GBH 4 DFE över, då jag köpte en mindre eftermarknad till den. 49x36x13 cm Lådan är lite oljig och smutsig. Passar säkert till andra borrhammare också. Hämtas i Göteborg. [bild] [bild]
0 svar · 1,2k läst
·
K
kirlus: Hej jag har ett nytt PC1832 med 230V trafo och en del tillbehör, IR, glaskross mm. Det ligger bara och tar plats:). Fungerar och är bara och koppla in. Hör av er om det är intressant.:) /Ulrik
0 svar · 829 läst
C
corre: Jag tyckte det var bra drag i den. Kan rekomenderas för det priset. Fläktstyrningen är lite mekkig för rumstermostaten sitter i luftintaget och blir självvärmd av elementet om fläkten stängs. Med resultat att han inte återstartar när han borde. Jag löste det genom att flytta ut den med en förläggningssladd en bit. Då återstartade han som det borde. Sen kan det vara bra att
5 svar · 5,7k läst
·
J
Jo_W: Såld
1 svar · 2,0k läst
·
J
1 svar · 2,0k läst
·
slacker
slacker: Du har ett meddelande - Vi kan köra på 1000 jämt! ;) Kör en rensning i källaren i helgen och det skulle vara super att bli av med dem. Slå en pling!
3 svar · 4,8k läst
·
B
biggles12: Den finns kvar, men används inte just nu. Fungerade utan trassel när den var i drift.
4 svar · 3,4k läst
·
phl
phl: Såld!
1 svar · 1,6k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.