Säljes, Uthyres & Skänkes
Egil: Putsmaskinen finns fortfarande kvar Pris 15000Sek BVSA
Vanten06: Ingen som behöver ett kanonkitt till sommarens byggen.
RDX_x: Ingen som har problem med igenkalkad diskmaskin, dush mm?
Campar: Komplett oanvänt paket från (tror jag) Clabbe, ca 8år gammalt. Skänkes (får jag en öl eller två så blir jag glad =) till någon som behöver det! Skickas helst inte... Finns i Segeltorp. //Niklas [bild]
phl: Känns fel att kasta fina avloppsrör. Ändrar priset till gratis!
nilleh: http://www.blocket.se/stockholm/Skjutdorr_till_pocket__innerdorr__51219181.htm?ca=11&w=1
Paytax: Hej, har en nibe cu200 compakt till salu!Den är inköpt december 2009 säljes nu för 3400kr.fungerar alldeles utmärkt! Ring 0735263996 Per
PCLarsson: 48 st plåtar 1150x190 mm Uponor Finns i Täby Skickas inte 800 kr för alla Mvh PC
ompalompa: Hejsan, har ett nytt Bewator/Siemens kodlås modell K44 duo som jag inte behöver. Helt nytt i oöppnad kartong. Säljes till högstbjudande, dock lägst 1000:-
tobjork: Vit 3-spegels 210-dörr som är kapad i nederkant för att passa 200-karm. Inklusive 200-karm. Passar 9x20 modulmått. Bortskänkes, Sollentuna. Tobias 072-561 90 40
Mikael_hempulare: Vi har rivit vår 2bils carport och byggt garage. Det överblivna taket är ca 30kvm och består av ett antal jätteplåtar i gott skick
Edvuld: Har en förvaringslåda till en Bosch GBH 4 DFE över, då jag köpte en mindre eftermarknad till den. 49x36x13 cm Lådan är lite oljig och smutsig. Passar säkert till andra borrhammare också. Hämtas i Göteborg. [bild] [bild]
corre: Jag tyckte det var bra drag i den. Kan rekomenderas för det priset. Fläktstyrningen är lite mekkig för rumstermostaten sitter i luftintaget och blir självvärmd av elementet om fläkten stängs. Med resultat att han inte återstartar när han borde. Jag löste det genom att flytta ut den med en förläggningssladd en bit. Då återstartade han som det borde. Sen kan det vara bra att
slacker: Du har ett meddelande - Vi kan köra på 1000 jämt! ;) Kör en rensning i källaren i helgen och det skulle vara super att bli av med dem. Slå en pling!
biggles12: Den finns kvar, men används inte just nu. Fungerade utan trassel när den var i drift.