Hej
jag har ett nytt PC1832 med 230V trafo och en del tillbehör, IR, glaskross mm. Det ligger bara och tar plats.
Fungerar och är bara och koppla in. Hör av er om det är intressant.
/Ulrik
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.