Hej
jag har ett nytt PC1832 med 230V trafo och en del tillbehör, IR, glaskross mm. Det ligger bara och tar plats:).
Fungerar och är bara och koppla in. Hör av er om det är intressant.:)
/Ulrik
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.