N
noone70: Jag har tre st blandarfästen till salu, helt nya i förpackning. Pris 200kr/st Mora Inxx Blandarfäste 160 cc för cu 12 rör, krom Rsk: 8532097
0 svar · 1,1k läst
E
ewe_lindberg: Har lite saker över efter husbygget. Roth x-prt s5 10,5 mm 70meter. 550 kr Roth Clima Comfort systemskiva 3,92 kvm. 550 kr Roth fördelarskåp 550 mm. 900 kr Samtliga saker är nya och oöppnade och vi vill ha hälften av nypriset. Tar ni allt följer roth quickbox väggfixturer c/c 150mm och roth quickbox monteringskena för regel med gratis. Finns i Ålstorp utanför Löddeköpinge. pma vid
0 svar · 1,2k läst
J
Jonstorp: Festool 493233 LAS-OF 1400 Oanvänd i origianlkartong. Pris 500 kr Hämtas 1,5 mil sönder om Åhus eller skickas efter förskottsbetalning + fraktkostnad. Kontakt PM eller telefon: 073-9884678
0 svar · 1,7k läst
·
J
Jonstorp: Lie Nielsen No. 7 Jointer Plane + putshuvel Rubanken: 558mm lång och 60 mm bred. Nyslipat blad. Putshyvel: Nyslipat blad från Erik Anton Berg / Eskilstuna 2900 kr Info http://www.lie-nielsen.com/standard-bench-planes/no.-7-jointer-plane/ Hämtas 1,5 mil sönder om Åhus eller skickas efter förskottsbetalning + fraktkostnad. Kontakt PM eller telefon: 073-9884678
0 svar · 1,6k läst
·
H
hakaner: Ny, oanvänd ackumulatortank 750L Isolering: 100mm (I förpackning, ej monterad) Tillverkare/Modell: Drazice / NAD 750 v2 (Tillverkas i samma fabrik som tex. Nibe) Diameter: 750mm +200mm isolering Höjd: 2014mm Kan köras ut i närheten av Ö-vik gratis, eller skickas med Schenker, bet. av köpare. (orginalemballage kvar) [bild] [bild] '
0 svar · 1,8k läst
·
A
arton57: Finns i gideonsberg.
0 svar · 1,3k läst
O
ompalompa: Såld!
4 svar · 11,0k läst
·
O
4 svar · 11,0k läst
·
Mikael_L
Mikael_L: Jag har en dockningsstation/dockningslist som passar en del olika HP/compaq laptop som jag tycker är tråkigt att slänga. Är det någon som behöver så skänks den. Jag kan nog också skicka mot fraktkostnaden. Och så har jag två st laddare också passande HP/compaq med 18,5 V output. Jag kan nog skänka en av dessa, den andra har jag lite andra planer för. PM'a mig om det är intressant.
0 svar · 1,2k läst
·
Värmdöbo
Värmdöbo: Ungefär hälften. Om du kommer i veckan. Resten är redan krossat tyvärr
6 svar · 1,9k läst
·
ekblom
ekblom: Hej, Har 11 paket isodrän över som jag vill sälja: http://www.blocket.se/jonkoping/Isodran_53399851.htm?ca=17&w=1&last=1 Kom och köp! :)
0 svar · 1,1k läst
P
Anonymiserad 138940: Hej! Har gratis fyllnadsmassor för avhämntning ca: En upphöjning: 12 x 3 meter 65 cm högt med jord/gräsmatta En upphöjning: 4 x 5 meter 65 cm högt med jord/sand Finns i centrala Luleå! Mvh.
0 svar · 1,4k läst
magnusrx7
magnusrx7: Fick en ny på garantin hos JULA så nu står den mest i vägen. Vet ej felet men den slutade bara fungera. Kan vara läckage. Saknar fjärrkontroll eftersom man man fick skicka in den. Kul "plocka sönder experiment" eller kanske går det använda några delar. Finns mellan Jönköping och Gränna. Kom och hämta bara så slipper jag köra den på tippen.
0 svar · 1,5k läst
Dalbotant
Dalbotant: Säker på att du inte gjorde något förhastat? ;)
4 svar · 2,2k läst
·
LillaHon
LillaHon: Finns i Åkersberga fn. Varudeklarerat.
8 svar · 1,8k läst
·
N
nonifo: Lite allmänt, hur är intresset? Har lite el-apparater från Schneider Exxact serien, ramar, enkeltrapp brytare, nätverksuttag för lexcom kontakter, finns även en del ABB Jussi serie vägguttag främst, dubbla infällda och dubbla utanpåliggande, en del dubbla infällda med lock! Litet begränsat parti med Schneider KNX produkter finns också tex. brytaktorer MTN647395, MTN647595, MTN647895,
0 svar · 1,1k läst
Carl_Elvis
Carl_Elvis: Är intresserad. Ringer dig senare, hoppas de finns kvar.
1 svar · 1,9k läst
·
P
pooster: Hej, har 21 st vita överbleck till salu. 80 mm x 2000 mm. Pris: 500 kr för hela bunten. Hämtas i sydöstra Stockholm. Hör gärna av er om ni har några frågor.
0 svar · 887 läst
L
letar lösningar: Uppdaterar priset. 2500 kr för ett riktigt fint golv. prutat o klart /LL
1 svar · 1,5k läst
Montören
Montören: Benders 2 kupig betongpanna röd/orange bortskänkes, uppskattningsvis ca 100kvm. Pannorna är nedmonterade. Eternitplattor grå 30x60cm tror det heter fasettplattor, lite mindre till antalet än betongpannorna.
0 svar · 955 läst
N
NinjaSatan: Fyrkantigt tror jag inte jag har hemma (förutom svetsmutter) Är det bara en du behöver? Går ju att tillverka en i så fall om det är paniksvårt att få tag på :)
6 svar · 1,7k läst
V
viktorj: Har byggt klart mitt garage och fått lite sten över. Kolla min annons. Billigare om någon här köper de. http://www.blocket.se/vi/52967767.htm Med vänlig hälsning, Viktor
0 svar · 1,7k läst
Hemmakatten
Hemmakatten: [citat] Kan jag pm:a dig i morgon om tid. Eller om du vill pm:a mig ditt mobilnummer så ringer jag i morgon Vi ska iväg om en halvtimme, på ölprovning (och jag som inte direkt gillar öl) hos ett litet mikrobryggeri.
8 svar · 1,7k läst
P
pehter aka ibbe: Lite rensning i boden har gett lite som jag vill bli av med. 2 st Bosch GSR 10,8, äldre version, ena utan motorbroms. 2 batterier, laddare och mjuk väska. Fint skick. Pris: 700:- Övrigt Pris: bud Elmotor med remskiva, YD-pådrag. Ingen typskylt men gissar på 4-5 Kw, ålder okänd. Äldre golvplankor med spont, uppskattar till 1 3/4" tjocka och 8-10" breda. Längd runt 2,5 m. Kan kolla upp
0 svar · 917 läst
K
kalubah: Nacka byggnadsvård tar kanske emot den. Då slipper du iaf ta den till tippen.
3 svar · 5,8k läst
·
T
Teddy-Arctos: Hej Har en helt ny PROTIMETER AQUANT (BLD 5760) fuktmätare. Det är en professionell fuktmätare, eller också kallt hygrometer. Den kan indikera fukt i tex betong och trä. Perfekt för att mäta fukt i väggar innan målning, eller i badrum. Värdet visas i en display och med hjälp med av lysdioder. För mer information se länken nedan:
0 svar · 1,9k läst
·
KnockOnWood
KnockOnWood: [citat] [bild] [bild]
6 svar · 2,0k läst
·
J
JoNo66: Har PM:at ett par frågor ang. denna
1 svar · 1,5k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.