Hejsan, har ett nytt Bewator/Siemens kodlås modell K44 duo som jag inte behöver. Helt nytt i oöppnad kartong.

Säljes till högstbjudande, dock lägst 1000:-
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.