Missionshus med pastorsbostad och ett gårdshus som varit vaktmästarbostad säljs nu. Läggs ut hos mäklare om 3 veckor. Titta på huset på Google Maps Repslagarvägen 18, Vingåker. Gårdshuset syns dåligt för själva bostaden ligger åt vänster i vinkel bakom garagen. Stora huset har en utbyggnad som varit församlingens cafeteria, nu vardagsrum. Kyrksalen har högt i tak och är inte ombyggd. Där finns dopgrav. Det finns två rum, tre hallar och stort kök utöver vardagsrummet ( större än hela lägenheten jag ska flytta till) och tre rum i källarvåningen under utbyggnaden. Ett av rummen används för närvarande som sovrum. Hyresintäkter: gårdshuset 60000/år men de har kallhyra och betalar vatten och värme själva. Pastorsbostaden 108000 kr/år. Där ingår vatten och värme. IVT Greenline förser huset med värme och varmvatten.Tomten är 3480 kvadrat. Ett av garagen hör till gårdshusets hyresgäst medan det andra är reserverat för husägaren, dvs. mig. Ovanför garagen finns två rum som församlingen tidigare hade ungdomsverksamhet i och bakom garagen finns två stora förrådsrum. Fast pris, ingen budgivning 2,8 miljoner, billigt då jag är gammal och ska flytta. Hos mig får man verkligen göra egna besiktningar. Håll koll på Hemnet om du vill bygga om till din egen drömvåning.
Gunilla Porsvant 076-1289939