Säljes, Uthyres & Skänkes
Adam_F_A: okej. Tack får återkopplingen men då är jag tyvärr inte intresserad. Hälsningar Adam_F_A
Robert Gladh: Hej säljer en av mina lampor då jag har lite väl många. Lampa + laddare 1300:- Finns i sthlm men kan skickas
Robert Gladh: hej Har 5 stycken skumgummiplattor 2 för fasta nycklar 1 för tänger 2 för skruvmejslar Gjort för kamasa men funkar för annat med. Perfekt för att få ordning på verktygen. Skänkes Finns i sthlm men leverans Uppsala gävle kan ordnas https://forumbilder.com/images/2019/08/17/IMG_3608.md.jpg
Per-Anders J: vagn för förvaring av byggskivor. 2 hjul bromsbara. Se bild! Pris 100kr
putte22: Har några Elko RS uttag och brytare över. Använda och varit monterade men bra skick. 6st 2vägs infällda uttag. 1st kronbrytare. 7st trappbrytare. (enkel). 2st dubbelramar 500kr säljes inte lösa! Finns i Uppsala.
ljhnilsson: teleskopskenor till IQ500 ugn säljes. Oanvända i paketet, se artikelns för att kolla om dom passar din ugn. Tre nivåer på skenor. Blev över i köksrenoveringen när jag slarvade bort kartongen och beställde nya innan jag plötsligt hittade dom... Finns i Lund, Skåne. 400kr
Rutilus: Cirkulationspump i fint skick (använd ca 12 månader). Bruksanvisning medföljer. Hämtas. 900 kr.
Rowah: På grund av ändrade planer säljer jag min uppsättning med professionella övervakningsprodukter. Vissa av prylarna är uppackade och testade, andra fortfarande i originalförpackning. Det här är paketet för dig som vill ha top of the line och lessnat på kina skräp. I och med att samtliga utrustningar är ONVIF-kompatibla gör det produkterna både framåt och bakåt säkrade och är
Robert-san01: Komplett med 2st batterier, laddare, div blad, slipklossar mm. Funkar UA, sparsamt använd. Kompatibel med både 10,8 och 12V batterierna från Bosch och Starlockblad Pris: 1500kr [bild]
AAT: Jag har nu inte längre 18 st men fortfarande 9 st svindyra 70 mm klimatskivor (och 2 st 80 mm). Jag har ingen användning av dem så mindre än halva priset... du kan få med lite distanser och brickor till dem också. Det på bild två dvs sju st isoleringsbalar säljer jag för en hundring styck. (Det är ju lite speciella dimensioner). Kanske behöver du lite isoleringsspikar,
gnuttisch: Hej, Säljer dessa, priset går ju diskutera. https://www.blocket.se/vi/86009272.htm
Zkee: Hej, Har lite tätskicktsfolie/våtrumsfolie över, vet inte vad det kan vara värt, kom gärna med ett bud. En rulle Kerasafe skarvremsa 100mm x 20m. Två påbörjade rullar enligt bild, tror att det är typ tredjedel av varje använt, vid intresse så mäter jag om du vill ha exakt. [bild] [bild] [bild]
Zkee: Hej, Jag har två rullar med silikon O-list som blev över. 500kr per rulle. Byter gärna en rulle om du har 12mm o-list i silikon och jag inte varit förbi butik och köpt en redan. [bild] [bild]
sir_daniel: Säljer en altandörr i trä från SP 160cm x 220cm bra skick. Säljer ett fönster i trä (3-glas) från SP 170cm x 150cm även det i bra skick. Altandörr: 10000:- Fönster: 5000:- Har även (någonstans) omonterade spröjs liggandes. Säljes pga ombyggnad. Finns i tungelsta i södra Stockholm [bild]
b14 dur: jag köper den, var i Sth finns den? kan jag ringa för köp/ hämtning, vilket nr? Med vänlig hälsning, Roger
trattalask: [citat] Jadå, den finns kvar. Är dock på semester tills nästa måndag.
Louis004: Hello, i want to buy one switch as in the attachment, it is one button to control the light, if you have please call me 076-235 15 48