Medlem
· Blekinge
· 12 227 inlägg
Klämringar saknas. 4 stycken begagnade. I Blekinge.
28mm ballofix är ju lite av en ovanlighet nu för tiden. Jag är inte intresserad av att köpa dom av dig, men är dom till skänkes eller till salu?
Vad är det för tillverkare på dessa?! Broen (som äger rätten till namnet "Ballofix") eller kanske gamla Mora Link?


Vad är det för tillverkare på dessa?! Broen (som äger rätten till namnet "Ballofix") eller kanske gamla Mora Link?
Medlem
· Blekinge
· 12 227 inlägg
Jag ska kolla. Du får info snart. Jag vill att dom kommer till bättre användning än skrot. I gengäld vill jag dricka vin.Krilleman skrev:
Medlem
· Blekinge
· 12 227 inlägg
På muttern står PETTINAROLI 28 MM. På husets ena sida står CR. (Jag får inte in minneskortet med bilderna i den nya datorn!!!)
Medlem
· Blekinge
· 12 227 inlägg
Medlem
· Blekinge
· 12 227 inlägg
Ursäkta min okunskap, då vet jag inte vad Ballofix är. Ligger skillnaden i storlek på handtaget? Ska jag slänga dom?
Medlem
· Blekinge
· 12 227 inlägg
Klicka här för att svara
